Busraoxuz Hukusu suanda baya bı fıyatı dusmus hanımefendı ıstersenız ıkıncı el degıl dırek alın. Eskıler cunkı daha pahalıya aldılar cok bı ınılecegını sanmıyorum. Yanlıs anlamayn benı tabı sız bılırsınız de
Hukusu Çok teşekkür ederim cevabınız için 🙏🏼 Ben de almak için indirimi bekledim ama fırsat bulup bakana kadar bedenim kalmamış o yüzden bir de buradan sormak istedim
Busraoxuz Hukusu anladımben yamunaya zamanında baya para verdım. Her bedenden var xl harıc 😂 bırde tytım o donem phalıya maal olmustu. Kendımden py bıctım ondan oyle bır yorum yaptım. Umarım bulursunuz gercekten performansı guzel bır urun🧚🏻♂️
Hukusu Gündüz baktığımda yoktu şimdi siz söyleyince tekrar baktım gelmiş bedenim aldım hemen çok teşekkür ederim ☺️