Kızlar annem 16 yaşında vefat etti kötü arkadaş yüzünden bi başladım 32 yaşımdayım hala sigara içiyorum 2 çocuk var bazen o kadar stres oluyorum ki . Başıma ağrılar giriyor üst üste yakıyorum . Tek başıma bakıyorum asla destekçim yok eşim çok yoğun o yüzden bıktım bu düzenden içtikçe içesim geliyor . Bi kaç gündür oğlum (4) anne nolur içme diye ağlıyor artık sırf yavrularım ve sağlığım için bırakmak zorundayım. Kendi imkanlarımla nasıl yaparım lütfen yardımcı olur musunuz?