Çok üzülüyorum ve çok yoruldum artık. Bazen oturup ağlıyorum ama bi türlü yemek yeme sorununu çözemedim. Bir kaç ay öncesine kadar çiğnemiyor hiç bir şey alıp ısırmıyordu ama ben en azından çorbalardan yedirebiliyordum. Çiğnemeye başladı gofret kek bisküvi çiğnedi ısırdı çok sevindik artık çiğniyor diye bu sefer yediği yemekleri bıraktı. Nohut fasülye yapsam ezer verirdim çorbalara ekmek doğrar yedirirdim yoğurt severdi. Kaç ay oldu sadece mercimek çorbası kabul ediyo başka bişey tabakta getirince öcü görmüş gibi ağlamaya başlıyor. Sadece süt cicibebe içiyor biberonda. O kadar yoruldum ki. Şu an tam 3 yaşına girmedi 2 ay var. 34 aylık erkek bebek. Kilo 13.70 boy 94 cm