benim kızım da 9 aylık ve maalesef alerjik. gürültülü ve fazla sayıda kaka, döküntü, gaz, sonu gelmez ağlama krizleri ve kanlı kaka sonucu emin olmuştum. doktorlar son evreye kadar yoktur diyor 2 aydan sonra anlamıştım ben. mutlaka bir şeye hassasiyeti vardır. benim kızımın süt ve süt ürünlerinin tamamına, kuruyemişlere,yumurtaya, tahine ve avokadoya alerjisi var maalesef çok zor. anne sütü alabilsin diye ben de diyet yapıyorum 7 aydır. umarım çabucak tolere eder yavrucak geçmiş olsun