_muzikutusuu 2 aylıkta binmeye başladı kısa süre kullandık biz yenidoğan döneminde ağlamaları durmama hep kucak isteği çoktu kanguruya koyup işimi öyle yaptık bir süre hatta üzerinde uyudu çoğu kez şimdi 4 aylık yüzüne bakmıyor kangurunun gerçi bende artık takmıyorum belki taksam durabilir