Kızım 2 yaşında 3 gündür hastayız ateş kusma ishal bugün dayanamyıp acile gittik şuruplar verdi ama 3-4 keredir ishali beyaz geliyor aşırı ağır kokusu var şimdiye kadar ilk defa beyaz ishali oldu bunun sebebi nedir doktora dedim salgın var çoğu çocuk böyle şuan normal dedi