betiii Kızlar bebeğim 6 aylık 4. Ayinda doktorumuz demir damlası başlattı vitagilfer kullandıktan sonra huzursuzluk yapti uykuyu bıraktı resmen çocuk bende daha vermedim. Bu ay dokturu artık yeniden başlamalıyız dedi ama yine aynı sorunu yaşar mıyız bilemedim aranızda bu markayı kullanan deneyimli annelerimiz var mı veya kullandığınız memnun kullandığınız markalar neler Ocean’in içeriğinin temiz olmadığını okudum Bir yerde bu arada
Azyef betiii soyle bır sey kaydetmıstım zamanı gelınce alırım dıye yenı 4 ay olacagız dr daha gitmedım bunlara bakın bı ıstersenız
betiii Azyef bu video benim de karşıma çıktı çok yararlı gerçekten bende burda yazılanları deneyeceğim mutlaka
alerjikbebekannesi12 betiii ocean sidefer kesinlikle alma E211 kodlu kanserojen sodyum benzoat içeriyor, temiz içerikli diyen doktor ve eczacı varsa firmayla anlasmalari vardır Bestiron, newwit ,Wellcare kidsfer temiz içerikli
AlpSol betiii biz bestironu düzenli kullanmamıza rağmen demir eksikliği çıktı doktorum fermix’e değiştirdi Şu an fermix kullanıyoruz ama dişlerde baya lekeleme var Değiştirsem yine demir eksikliği çıkar mı diye endişelendiğim için devam ediyoruz fermix ile