Aynı ayda benim bebeğime de oldu, serumla burnunu açtım 2-3 saat arayla. Öksürüğe de en iyi gelen hatta anında kesen şey ise buhar makinesinden serum solutmak. Ufak bir buhar makinem var ona aktarıyorum serumu ve direkt onu tutuyorum. Gece baş ucuna açıyorum. Gerçekten çok etki ediyor. Soğanı ortadan ikiye kesip bir yarımı odaya bir yarımı direkt baş ucuna koyuyorum oda çok yardım ediyor. Çok geçmiş olsun şifa bulsun minnoş inşallah🥺🥺