Tugcebb Arkadaşlar aşı defterinde 12. Aya kadar aşı gözükmüyor ( özel aşılar hariç) ama burda sanki öncesi tarihli gönderiler okumuştum, o yüzden yanlış mı hatırlıyorum diye merak ettim. Google karışık 🤦🏻♀️😂
[silindi] Tugcebb 12.ayda yapılan kkk aşısı bazı yerlerde 9.ayda yapılıyormuş özellikle göçmenlerin çok olduğu yerlerde. Benim de kafam karışmıştı bu konuda burda okuduklarımdan bunu anladım 😂
likeli Tugcebb 9. Ayda 12. Ayda yapılan kkk aşısının ek dozu koyuldu. Salgın olduğu için önlem amaçlı 9. Ve 12. Aylarda yapılıyor. Bebeğin yumurta beyazına alerjisi varsa 9. Ayda yapmıyorlar sanırım. Bir de bazı doktorlar eğer çok göç almamış küçük bir şehirde yaşanıyorsa yapılmasına gerek yok da diyor. Bu ek doz dışında 6 ay ile 12 ay arası devlet aşısı yok.