Anatotales selcuk06 ben hormonlu taktırdım 7 bin ama yerine göre değişiyor 10 diyen de var 20 diyen de
_muzikutusuu Divayorgunxx kadın doğum bölümü takıyor ben normal doğum yaptım ve 40 ım çıktıktan sonra hemen gidip taktırdım
irem_19 Divayorgunxx hayır canım kadın doğumda takıyorlar adetin ⅔.günleri takılabilir ben kürtaj oldum ondan 1 hafta sonra taktırmıştım kanamam baya azalmasına rağmen yinede takıldı ilk aylar kontrole gittim baktım kayma vs yok 1 sene sonra tekrar gel dediler ama sen taktırdıktan sonraki 1 hafta ağır şeyler kaldırma kayma riski yüksek diyorlar
Anatotales umutugba hayır asla değil. Hap bende aralıksız kanama yapıyordu o yüzden sipral düşündüm ben. Sadece o bölgeye hormon salgılattığı için doktorum daha uygun gördü. Adaptasyon sürecindeyim hala ara kanamalarım oluyor rahat edeceğim inşallah bitince.
zeynepkanat Özel hastanede hormonlu spiral 10 binden başlıyor bakır spiral 5 bin gibi bi fiyattı sanırsam devlet hastanesinde ücretsiz takılıyor hormonlu spirali sen kendin alıyorsun ben gecen yıl 1400e almıştım
Berraa_54 Divayorgunxx jinekoloji bölümüne gideceksin ben gittim adet olmamıştım hamilelik için kan verdim bide hormonlu istedim rapor yazdılar 10 güne çıktı raporum gidip spiralimi aldım hemen taktılar
umutugba Anatotales ya inşallah rahat edersiniz ama ne kadar pahalılanmış bir sene içerisinde geçen sene sormuştum 1500 TL demişlerdi eczanede
hurika zeynepkanat merhaba taktıralı ne kadar oldu bir de afedersiniz ama ilişki sonrası regli oluyorum hemen ben adet döngüsüne mi denk geliyor süreci mi hızlandırıyor anlamadım sizdede böyle bir sorun var mı