Kızlar bebeğim 2 aylık. 3050 gr doğdu. İlk hafta küvezde kaldığı için küvezden çıktığında da aynı kilodaydı. Sonrasında 1 aylık kontrol de 4550 olmuştu doktor güzel kilo aldığını söyledi. Dünde 2. Aylık kontrolümüz vardı bebeğim 5,600 olmuş. Göğüslerim çok yumuşadı yeterki beslenemediğini düşünüyorum artık göğüslerim dolu dolu olurdu artık değil. Bebeğim 3,4 saat arayla istiyor meme aç olsa ağlar diye düşünüyorum. Ama ağlama huzursuzluk yok. Göğsüm neden yumuşamış olabilir bir kaç haftaya kadar emzirme sonrası sağım yaparak 120 cc kadar süt alıyordum artık yok endişeleniyorum tecrübeli anneler aydınlata bilir mi