gunes716_ o zaman doktora göstermekte fayda var çünkü onlarda sisteme boy kilo girip düzenleme yapıyor benim kızım 26.ayda doktorda 16 kg çıktı sağlık ocağında 14 çıktı bende itiraz ettim daha birkaç gün önce 16 çıktı nasıl 14 diye başka tartı getirdi ilk sen çık annesi dedi çıktım doğruydu sonra kızımı çıkardı kıyafetlerle 16.460 geldi 460 ı çıkardı 16 girdi oda boyda aynı şekilde çocuk doktorumuz çok özenli ölçüyor ama ebe öyle değil. Asla düşüncelerinizi dile getirmekten çekinmeyin size öyle dediyse evet bende yanlış çıkıyor demekki doktor kontrolünde böyleydi diyebilirsiniz çünkü sisteme giriyorlar bizim doktorumuz hep kızımı kendi ölçüp yanlışlık varsa sistemde değiştiriyor