Hanımlar biz bu sene normalde tayinciyiz ama uzatma verdik 1 yıl. Eşim normalde bu ay açıklanması gerekiyordu uzatmaların diyor. Ne zaman açıklanır Nisan ayı içerisinde açıklanır mı sizce? Çok stresliyiz bir an önce açıklansa rahatlayacağız artık. Gidici miyiz kalıcı mıyız belli değil 🤷🏻♀️