melisinizz Hanımlar merhaba dünden beridir bebeğimi emzirmiyorum, memeyi bırakıyoruz sorum şu, göğüslerim taş gibi oldu mastit oluyor gibiyim, makineyle sağsam tekrar artar mı? Yani hepsini sağmasam? Ayrıca sağdığı sütü bebeğime biberonla versem olur mu
mehtapppppp melisinizz bende 1 hafta oldu bırakalı benim göğüslerimde taş gibi oldu ama hiç sağmadım masaj yaptım sıcak su koydum hatta bazı yerlerinde sertleşme oldu onları elimle övdüm şuan bişe yok yumuşadı göğüslerim ama hala sıkınca süt geliyor 2-3 ayda anca kesiliyormuş süt
melisinizz bianneeeee siz nasıl bırakıyorsunuz🙏🏻 ben sabır taşı, konuşarak anlatma, sirke sürme her yolu denedim ama maalesef bana mısın demedi en son saçımdan kesip yapıştırmak zorunda kaldım, çok üzgünüm bunun içinde
bianneeeee Ağlama krizleri var ama kararlıyım bi de meme destekli uyuyordu şimdi kucağımda gezdiriyorum gündüz ilgisini başka yöne çekiyorum oyun vs. genelde dışarı çıkıyoruz orda aklına gelmiyor sanırım
Gamzeipk Bütün göğüsü boşaltma, sadece bi miktar rahatlatma yapman gerekir.( makina yada elle )Ama sürekli hepsini sağarsan uyarı verirsin tekrar dolar..
bianneeeee Denediğiniz yöntemler aranızdaki güven bağını zedeliyor yapmamak lazım ama sizi de anlıyorum bazen çok çaresiz bırakıyorlar ısrarlı olun en fazla 10 güne alışır diyorlar bizim 3.günümüz ilk gün gibiyiz ama vazgeçmiyorum o bunu gördükçe anlayacak yoksa başa dönmekten korkuyorum açıkçası
melisinizz bianneeeee evet ben normalde bi kaç ay önceden konuşarak anlatmaya çalıştım fakat asla etkili olmadı. 22 aylık ve memeye aşırı bagımlıydı 5 dk da bir emiyordu isim bile koymuştu sürekli oksuyordu gece de emerek uyuyordu emzik gibiydim resmen ac olduğu için değilde alışkanlık haline getirdiği için emiyordu🥺 bu yüzden böyle bi karar aldım onunla gündüz sürekli konuşuyorum dikkatini dağıtıyorum ama gelip açıyor bakıyor umarım bi kaç güne alışır
bianneeeee melisinizz anlıyorum bizimde öyle oturduğu görünce koşar gelirdi ama çocuklar başı bişeyle ilgilenip dikkat dağılınca çabuk unutuyorlar bir de ailemin yanına geldim burası kalabalık belli etkisi olmuş olabilir diye düşünüyorum
gulse23 melisinizz çocuk bir şekilde alışıyor sadece annenin kararlı olması lazim bizde bu süreçten geçeli 20 gün oluyor zaman her şeyin ilacı gerçekten
melisinizz bianneeeee benimde kızım biseyle oyalansa dahi bi anda gelip açıp emiyordu çok zor bi karardı ama artık kesin kararlıyım
melisinizz jap inanır mısın bol da sürdüm ama o ısrarla ağzı yansa da emdi😩 yani öyle değişik bi bagımlılık
gulse23 bianneeeee kesinlikle daha uzun uyuyir arada şu içmeye kalkıyor ama düzene girdi yanu çok şükür
almada Aslında soruda taş gibi olan memeyi nasıl rahatlatırım ama çocu meme bıraktırma gibi cevaplamış 3 saat emmese süt toplanıyor hemen birde birşey sorucam şuan benimki çok küçük süt artması güzel ama 1 1.5 yaşına gelince süt azda olsa azalıyormu yoksa bu zamanki gibi doluyor mu
melisinizz almada bence emzirmeyi azaltmadıkca azalmıyor aksine çoğalıyor hele ki benim bebeğim gibi her 5 dk da emiyorsa hiç bitmiyor