gulummmmmm xbmiray nasıl yapıyorsun siringayla birden mi sıkıyorsun ben beceremedim korkuyorum zarar vermekten
Unicorn67 xbmiray aslında o çok önerilmiyor çok tıkandığı zamanlar yap günde 10 defaya kadar damla 2-3 damla oneriyorlar
TospikEmirr xbmiray hasta değilse burnu tıkalı değilse neden hergün yapıyorsunuz ki ? Bence gerek yok tabi yinede siz bilirsiniz.
byzblcab İlk başlarda bebeklerin burunları çok tıkanıyor serum fizyolojikle açılmasında zaten doktorlar bir sakınca görmüyor bizimde 2ay kadar sürdü oda nemlendiricisinin etkisi çok fazla özellikle geceleri yatarken