Kızlar bugün gratis indiriminden aldım, kimisi çok güzel diyo övüyo kimi de mahvetti yüzümü diyo çok kararsız kaldım iade mi etsem kullansam mı, biri de ilk baslıyosan haftada bir falan yap her gün sürme dedi üzerinde de her gün sabah aksam kullanılacak yazıyor napiyim bilemedim