Kızlar düzeltilmiş 13 aylık kızım normalde 10 da yatardı bu bile bana gec ama hadı rutınıdır diyodum şimdi 11-12 imkanı yok aglıyor yatmıycam dıye cok yoruldum aksama kadar onunla ugrasıyorım peşindeyim barı aksam erken uyusa o da yok guzduz uykuları da cok kısaldı yarın saate duştü günlük bır saat bile uyumuyo resmen