Alpimkalbimm veremezsiniz, 2 no 6. Ayı tamamladıktan sonra verilir. Sindirim problemi filan olabilir, ağır gelebilir. Ziyan da olmasın tabii mama saglik ocağı veya hastane varsa yakınınızda oraya bırakabilirsiniz, açılmış olduğu için kullanırlar mi bilmiyorum ama.