dgltkn Kızlar bebeğim emiyor emerken uyuya kalıyor hemen gazını çıkarmaya çalışıyorum ama uyuduğu için çıkmıyor siz neler yapıyorsunuz bu durumsa
artikbiranneyim dgltkn gazını cıkarmadıgım zaman cok az uyurdu uyanırdı hemen. O yüzden gazını mutlaka cıkarırdım uyansa bile. Ama sizinki uyanmıyorsa ağlamıyorsa sorun yok yatırın uyusun
gmzshn Rahatsız olmuyor demek ki olsa ağlar kalkardı. Uyuyunca da ben omzumda pış pış yapıp çıkartıyordum gazını uyurken de çıkartabilirsiniz ki