7ay 8 günlük bebeğime uyku arkadaşı aldım. Çünkü ben olmadan uyumuyor ne gündüz ne gece. Yanımda yatıyor yanından kalkınca hemen uyanıyor. Uyku arkadaşına alıştırmak istiyorum. En azından gündüz bensiz uyuyabilsin istiyorum. Sizin uyku arkadaşınız var mı? Varsa nasıl alıştırdınız?