sencokbiliyon sevgimoms yeğenim (3yaşında erkek) bunun aynısından var. Asla oturak kısmını kullanmak istemedi. Oturak kısmını çıkarttık, ayakta sürüyor ve o şekilde çok seviyor.
Ronron sevgimoms biz kullanıyoruz 6 7 aydır oğlum 2 buçuk yaşında oturak kısmını çok seviyor güzel tavsiye ederim