bucocukac_ elizz_momm eşimin babası vefat etmişti bende oğlumun babasının dedesinin resmini yaptırmıştım.
busrara12 elizz_momm ben lufiandan mevsimlik bir mont aldım çok beğendi o da bana alacak ama ne zaman bilmiyorum 🤣
mom195_ Ben yildonumumuzde eşimin, benim ve kizimizin adının yazdığı bileklik satın aldım. Çok begendi belki fikir olur
busrara12 elizz_momm olsun önümüz yine sonbahar kış olacak nasipse hem mevsimlik aldım trenc niyetine 🤣🤣