Kızlar herkese merhaba bi sorum olacaktı size . Adetim 12 gün gecikti kan testi verdim negatif çıktı zaten hamilelik şüphem yoktu tam olacak gibi oluyorum ama gelmiyor karnım şiş göğüs hassasiyeti vs bütün belirtiler var ama bi türlü olamadım doktorumla görüşemedim daha önceki ay da adetim bittikten sonra sürekli lekelenmem olmuştu 10 gün Kasım ayında ertesi gün hapı içmiştim onla alakalı olabilir mi sizce ama o günden bu yana hiç sorun yaşamadım düzenli adet görüyordum ilk kez böyle bişi yaşadım benzer durumu yaşayan veya bilgisi olan var mı acaba ? Strese girmeye başladım 😩