enisecik kar zarar oranında karar vermelisin. Hayat kaliten çok düştüysen bebeğine bakamayacak durumdaysan kullan. Ama biraz daha erteleyebilme imkanın varsa emzirme bitene kadar ertele. Bana da emzirirken verdiler ağır anksiyete şikayetim vardı. Doktor güvenli dedi. Sonra emzirme danışmanıyla konuştum sütünü sağıp döksen bile vücudundan tamamen çıkmaz dedi. Ben de emzirme bitene kadar erteledim. Ama bu süre zarfında hastalığım çok ilerledi. Kişisel bir karar kısacası. Ha bu arada emzirme bitince paxeraya başladım aşırı mide bulantısı yaptı başka ilaçla değiştirdiler