2cocukluanne_ 50 günlük bebeğim antibiyotik kullanıyoruz balgamı kusarak atması normal mi sizce çok tedirgin oluyorum
ebrumiragok geçmiş olsun daha çok küçük nebulizatör ile buhar verin daha etkili olur bizimki 2 yaşında bir hafta kullanarak bitirdik balgamı atamadığı için öğürüp kusması normal temiz hava ve buharla geçer inşallah
2cocukluanne_ ebrumiragok çok teşekkür ederim Salı günü başladık antibiyotiğe yarın kontrole gidicez ama öksürerek kusması sıklaştı antibiyotiğin işe yaradığını gösteriyor değil mi birde hava verin demedi nasıl vermem lazım
ebrumiragok 2cocukluanne_ bir nebülizatör temin edin eczaneden içerisinde fizyolojik serum dökün günde iki kere verin farkını görürsünüz ciğerlerini açar
2cocukluanne_ ebrumiragok evde var aslında ama serum almam gerekecek deneyeceğim çok teşekkür ederim 🌸
Minkkelebekk Buhar vermek moda oldu lütfen kafanıza göre buhar vermeyin bebeklerin gözlerine zarar veriyor doktor demedikçe kullanmayın ki bebeğiniz daha çok küçük