Bugün evdeyken bı anda eşimin telefona mesaj geldi koton 10 bin TL alisveris DeFacto 5 bin TL alisveris birde başka pahalı bı marka sitesinden 92 bin TL diye. Hemen aradık bankayi iptal ettik kartı. Sok içerisinde kaldik. Nasıl oldu kartı kopyalama mi yaptılar desek o kartı kullanmıyoruz bile pek fazla. Bütün kartlar eşimin cuzdanda birini kopyalamaya çalışsalar hepsi kopyalanir. Ne yapabiliriz Süreç nasıl oluyor bilginiz var mı parayı geri iade ederler mi çok üzgünüm. Banka mobilden şikayet olusturacagiz.