iyi akşamlar hanımlar oğlum 14 aylık sadece anne sütü alıyor doğdugundan beri böyle ama son zamanlarda emme sıklığı arttı oruç bide aşırı halsiz kalıyorum gece gündüz ağzından çıkarmak istemiyor yoruldum artık emme sıklığını nasıl azalttınız , gece beslenmesini kesmeyi denedim olmadı , emmek istiyor yemiyor asla kahvaltı etmiyor zaten arada yerse çorba yiyor kilo alımı durdu olması gerekenden 500 600 gram aşağıda tecrübeli anneler destek olur musunuz süreci nasıl yönettiniz?