Selam arkadaşlar, bugün doktor kontrolümüz vardı. Herşey güzel çok şükür🙏🏻 Siz onun isteklerini anladığınız için konuşma gereği duymayabilir dedi. Eğer 2 yaşında devam ederse kelime azlığı yarım gün erken kreş öneririm dedi. Komutları alması, göz teması, koltuktan inmesi, isteği şeyi göstermesi gibi şeylerin yapılmasının yeterli olduğunu söyledi. Bebeğim 20 aylık ve işaret parmağını 2 haftadır falan kullanıyor. Çok bebekler aslında o yüzden internette okuduğunuz herşeye takılmayalım artık ben böyle düşünüyorum. Kiloyla ilgili de 12 ve 24 ay arasında ki bebeklerin 1 veya 1,5 kilo almasının yeterli olduğunu söyledi.