Kızlar yarın akşama misafirim var die bu geceden köfteleri hazır edip dolaba atarım yarın fırına atarm die dusundumm.Tavuk köfte ve kıyma köfte yaptım tarife gormstm içine soda işte kapya biber soğan vs girjyor yaptım un falan koydm,çok hafif cıvık oldu ama yine de tuttu köfte kıvamına geldi,dedm çok küçük Tepsm var iki üç tane ataym pissin tadına bakım dedm de smdi baktm içi çok hafif yumusak,acaba az pisirdigim için mi yarn yağlı kağıt üzerinde baya bı pişirip kızartsam hala içi çiğ kalır mı acaba