Emha Adetime 4 gün var dayanamadım yaptım ilk önce tek çizgiydi ertesi gün baktım silik olmuş sizce hamile miyim 🤓
Pirasalipuding Emha adetinize 4 gün varsa niye bu kadar acele ediyorsunuz ilk beş dakikada belli olur ertesi gün güncelleme gelmiyor testlere gecikince yapın
Neslihannnnnnn Dün benim hem kaset testim hem erken gebelik testim ikisi de pozitifti ama bugün kan verdim sonuç olarak hamile değilim
Emha Neslihannnnnnn hmm zaten önemli olan kan testi ya eşime daha söylemedim bende kan vereyim çıksın bir netleşsin bir de doğum günü var onu beklicem söylemek için nasıl sabrediceö bilmiyorum