Leylaadar 2 aylık bebeğim eskisi gibi emiyor sadece sütle besliyorum ama artık iştahımı yok anlamadım bu aylarda normal mi sanki diş çıkarıcak gibi sürekli ısırıyor ve ağlıyor
betak Leylaadar şimdi varmı böyle olan diye bakmaya geldim sanırım dönemsel bir durum yarın aşısı var ebeye soracaktım eskısı gibi meme aramıyor emıyorsa da 5 dk tuhaf geldi doğal olarak