minnosunannesi06 Anneler size bişey sormak istiyorum 2 aylik aşısını yaptıktan sonra neler bizi bekliyor ilk olduğu için fazla bi bilgim yok onun için
UrassBaturr minnosunannesi06 aynen benim oğlumda da hiç bir sıkıntı olmadı çok şükür biraz uyku yaptı 🙂 şükürler olsun 🙏🏻
SenaAr minnosunannesi06 benim oğluma 14 şubat ta yapıldı. 2 bacak 1 koldan toplam 3 aşı yapılıyo. Ağrı ateş yapmadı çok şükür. Uyku yaptı ama. Pek gündüz uykusu olmazdı ama o gün güzelce uyudu. Ertesi gün normale döndü. Ben de çok korkuyordum ama sorunsuz geçti cok şükür
Gulertugce Ateş çıkar diyorlardı çok şükür bizde herhangi bi sıkıntı olmadı bebekten bebeğe değişiyor galiba