kuzeymommmm ben küçük 5 ml olan serum fizyolojiği önce bir burnuna 1 ml kadar sıkıp diğer burnuna da 1 ml sıkıyorum. 30 -40 saniye kucağımda yüzü aşağı sırtına vuruyorum bazen kaldırıyorum bir tur atıp geliyoruz tekrar bir burnuna 1 ml diğer burnuna 1 ml sıkıyorum. Mukus varsa bazen tamamen iniyor bazen burnunda içte görünüyor aspiratörle çekiyorum. Burnunun ortasında aspiratöre gelmiyor ama görünüyorsa tekrar serum çok az sıkıp ıslatıp ıslakken hemen çekiyorım.
Gece uyanıyor bazen yine aynı işlem 2 kez bir burnuna 2 kez diğerine sıkıp çekmiyorum genelde ama uyuyabilecek kadar açılıyor. Sizde böyle deneyin. Aradaki bekleme süresi bizde çok etki ediyor