7 aylık kızım ilk defa gördüğü için mi bilmem arabada ilerlerken yanımızdan geçen arabaların telerleklerine ağzı açık bi şekilde heyecanla baktı. Bu aylarda normal mi ne zaman risk oluşturuyor bilen var mı ya da bebelerinde bunu yaşayan normal diyen.