Mrv133 sizi cok iyi anlıyorum ilk bebeğimin karaciğerinde hemanjiom vardı organ yetmezliğine sebep olduğu için doğmdan dört gün sonra vefat etti 😢 bu bebeğim doğduğunda kafasında farkedince günlerce ağladım o güzel günlerimi zehir ettm kendime ama yersizmiş kızıyorm şimdi kendime.. iç organlarda (karaciğer,beyin vs) olmadığı sürece sıkıntı olmuyor.. o yüzden cildindekiler beni korkutmuyor çünkü hayati tehlikesi yok ve çözümü olan birşey ilerde isterlerse kendileri sildirebilirler.. sizde kendinizi üzmeyin Allah bebişlerimizi korusun dermansız dert vermesin Rabbim..