Cagininannesi 2 ay 25 günlük bir kızım var. Tam alt göz kenarında bir hemanjiyom mevcut. Bu konuda çok araştırma yaptım ama cevap alamamıştım şanslısın herkes destek olmuş😊
Benim kızım 37+1 de doğdu hemanjiyom genelde erken doğan bebeklerde olurmuş.
Özel hastanede takibi yapılırken kendi doktorumuz mutlaka hematolojiye göstermemiz gerektiğini söyledi.
O bölüme direkt randevu alınmıyor. Önce cocuk doktoruna gidiyorsunuz o kayıt açıyor. (Bize mart sonuna sıra verildi🙄)
Önce ultrasonla beyin ve iç organlara bakacaklarmış hemanjiyom oralarda da var mı diye genelde olmazmış.
Sonra ilaç tedavisine başlıyorlarmış.
Çok geç kalmamak cok önemliymis😊