Momsgirl16 Eşim önceki yerinde aile gibi olduklarından buraya başta pek ısınamamıştı ama zamanla alıştı, sevdi. Siber şubede 8-5 çalışıyor, hafta sonları farklı görevler oluyor tabi ki ve sık operasyonlar yapıyorlar, önceki yerde bu kadar değildi. Farklı farklı görevlendirmeler de oluyor tabi.
Cidden çok soğuk, Palandöken’deyiz hala öbek öbek karların olduğu yerler var, ki zaten son kar yanılmıyorsam 1 hafta kadar öncesinde yağdı.