Tecrübelı anneler yardımınıza ıhtıyacım var ilk oğlum tecrubesızım 8aylık oğlum 2 gundur kafama taktım ınmemıs tesıs yada yukarda tesıs kasıkta bılmem ne gordugum gunden berı bakıyorm bez actıkca elıme bsy gelmıyor esım daha kucuk anlayamazsın dedı ama kafama takıldı dolu mu bosmu nasıl anlıcaz bunu kontrol edılmesı lazımmıs normalde 6aylık olınca falan da pek anlamadm yumusacık gelyo gbı elıme ama cok emın deglm yanı bellı olur mu dolu olsa doktora goturmelı mıyım