mavisss718 hayatımda gördüğüm en kirli kalpli düşüncesiz yersiz insan olabilir arkamızdan millete söyler konuşur sonra hastayım ben ne konuştuğumu bilmiyorum diye kenara çekilir her istediğini söylüyor her şeyi yapıyor sonra bizden ona karşı merhamet bekliyor içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor ona karşı hiçbir sevgi şefkat merhamet duymuyorum bu halimle bile benden kendisine bakmamı istiyor bebeğim 5 buçuk aylık hiç durmuyor sürekli ağlıyor kucak istiyor bu aralar sürekli tansiyon problemi yaşıyorum doktor böyle gidersen beyin kanaması geçirirsin dedi dinlenmelisin dedi ama dinleyen kim ben asla gitmek istemiyorum eşim gitmem sensiz diye inat ediyor ben bunların içinde hasta oldum keşke diyorum eşimin ailesi olmasaydı da tek olsaydı nefret ediyorum ailesinin sesini duyunca bile tüylerim diken diken oluyor.