miiiss 38 günlük Bebeğim rsv virüsü kaptı ciğere inmedi doktor antibiyotik verdi kullanmalımıyım antibiyotik kullanan var mı
nrhnoktay miiiss virüs etkili hastalıklarda antibiyotik bir işe yaramıyor.1 yaşındayken benim kızım da Rsv oldu.Gün boyu hatta gece boyu da ventolin+cortair hava kullandık.Bu şekilde atlattık biz.Çok geçmiş olsun 🙏🏻
Prenses_annesi22 miiiss bizde snem rsv yız ates vs yok ama burun akıntısı öksürük vardı bogmaca gbı bı öksürük kaldı hava olarak serum ve cortaır kullncaz gunde 4 kere burun yıkancakms 🙄
miiiss nrhnoktay bende serum fizyolojik ile burnunu temizliyorum nebulizatör ile hava veriyorum 6 gün oldu inşallah ilerlemez🙏
nrhnoktay miiiss evet burun temizliği de çok önemli 👍🏻 burnunu sık sık temizleyin sürekli de hava verin ama ventolin ve cortair olmadan atlatamıyorlar maalesef.Sadece serum fizyolojik yeterli olmuyor
miiiss Prenses_annesi22 bebeğim çok küçük olduğu için antibiyotik kullanma taraftarı değilim bende hava açıcılarla devam edicem😔
miiiss nrhnoktay 1 haftadan beri bu şekilde ilerliyoruz ama inşallah ciğerinde sıkıntı olmaz doktorumuz antibiyotik tedavi etmiyor diyor 😞
nrhnoktay miiiss evet antibiyotik etki etmiyor virüs kaynaklı olduğu için.Siz havalarınızı düzenli kullanın bol bol burun temizliğini yapın.Biraz uzun sürüyor evet ama az daha sabır 🙏🏻 Geçecek merak etmeyin 🙂