Ben de Marmara EAH Adnan Dagcinar’i oneriyorum kesinlikle. Kendi doktorumuz da oraya yonlendirmisti bizi direkt, arastirinca da gorduk ne kadar yetkin oldugunu. Yalniz genelde kendisine muayene olamiyorsunuz belli gunler hastanede oluyor, cogunlukla asistanlari bakiyor ama onemli bir durum olursa zaten Adnan Bey’e yonlendiriyorlar