semkav En iyi yöntem nedir doktor bir yöntem gösterdi sabah göz pınarından burna iniyorsun ama emin olmak için video izledim bütün doktorlar başka bişey gösteriyor ben şu şekilde yaptım ve çok işe yaradı diyen var mı acaba ?
hunilimomy semkav biz göz pınarına oval bi sekilde masaj yaparak etki gördük ama baskı uygulayarak oyle hafif degil
BordoHuniliAnne semkav benim oğlunda da vardı aşağı doğru masaj yapıyorduk, damla ve masajla1 hafta da geçti
semkav hunilimomy tek bir yere baskı yaptıniz değil mi ? İnternette de öyle gösteriyor ama bizim doktor burna doğru inerek yap dedi
hunilimomy semkav suan 30 aylik ama 3 ay çektik en son sabit bi noktaya yapınca düzeldi ilk damla kullandik masaj dememislerdi sonra masajda eklendi
semkav hunilimomy bize hem masaj hem damla verdi gözleri capaklaniyor dedim diye bide krem parmağıma şurup onunla yapıyorum masajı
gulsenEyihos Evet bizde göz pınarından burun kenarına kadar baskı uygulayarak yaptık ve bir anda kanallar açıldı ve tıkanıklık olmadı
semkav gulsenEyihos bizde de belirti olarak çapaklanma var üç dört gündür hem damla verdi hem krem kremi elime şurup o masajı yapıyorum sizde öyle mi yaptınız ?
gulsenEyihos semkav hayır ben hiç bir krem kullanmadım sadece göz pınarından aşağı doğru baskı uygulayarak masaj yap dedi
BordoHuniliAnne semkav evet vardı, zaten yoğun çapaklanma, ve gözünün çevresinde iltihap gibi akıntı ile gittik.
Cansucan20 semkav çapaklanma kanal tıkanıklığı olduğu için oluyor masaj damla işe yaramadı. Operasyon oldu iki defa