Orenda_ Kızlar duyanlar olmuştur elbet siz ne düşünüyorsunuz bu TEMİZLİK GÜNÜ hakkında katılır mısınız böyle bir Güne?🤭Ben katılmam şahsen kendi evimi kendim temizlemeyi tercih ederim kimsenin evini de temizlemem doğrusu 👀
kimbumadam Orenda_ mantığını anlayamadığım bir durum 😂 Hani her hafta dip köşe temizlik yapacaksak ne anlamı kalıyor? Yemek günü olabilirdi ama bak malzemeleri fazla kullanıcaksın altı üstü
mondecaidensecmeler Orenda_ Sevilay incedereden duymustum bunu da bence hiç gerek yok. Bu zamanda kimseye güven olmaz hırsızlık olabilir sonuçta insanın ziyneti olabilir. Herkes eve alınmamalı birde çocuklu insanlar zaten kendi işini anca yapıyor hiç gerek yok
Orenda_ mondecaidensecmeler Bence de ya çocuklu anneler için hiç yapılacak iş değil, dediğin gibi hırsızlık da olur yani 🙄
Orenda_ kibritci_kiz Kayınvalidemin yaptığı işi bile beğenmiyorum bazen kızıyor bana benim yaptığım işi beğenmiyorsun diye😁
mondecaidensecmeler Orenda_ çocuklu anneler anneler zaten kendi işini anca yapıyor birde kimseye güvenilmez evde altın olur gümüş olur detaylı temizlikte calinabilir
nnoktaa Orenda_ birincisi evim mahremimdir dip köşe girilmesini istemem. İkincisi başkasının yaptığı temizliği beğenmem. Üçüncüsü ben de başkasının evini temizlemek istemem. Kısaca nooo hayır benlik bi gün değil 😂
Orenda_ nnoktaa Sonuna kadar doğru Ayn bende öyle düşünüyorum,hemde öyle herkesin temizliğini beğenmiyorum sizin gibi🤭😄