Kızım 5 yasında oturdugum yerde sadece 1 tane özel psikiyatri var herkes çok memnun çok ilgili. Ben de gittim çok memnun kaldım. Verdiği tavsiyeler, beni anlaması çok iyiydi . Kızımın travması için damla verdi. İlaçsız da çözülür dedi ama hamile oldugum için çok yıpranırsınız dedi. Çok düşük dozda baslattı. Ama henüz almadım alıp baslamayı düşünüyorum. Var mı bu yasta ilaç kullannanınız etkileri nasıl?