Tatlican 😂 ya er geç çıkacak tabi ki 5 aylık çıkaran bebek de normal, 10 aylık çıkaran da. Ama insan bir niye çıkarmadı diye takılıyor gerçekten 😅 Bir de benim bebeğim biraz boylu ve tombiş ayına göre, yani görenler 9-10 aylık sanabiliyor, aaa dişi çıkmamış, neden çıkmadı v.s. tarzı tepkilere çok maruz kalıyoruz 😂