mombabe Ek gıda sorunu yaşıyorum fazla postta açtım. Sorunum ağzında tutup yutmamasıydı. Sabırla her gün deniyorum. Yaşayan anneler varsa eğer tarif soracaktım sever dediğiniz tarifler var mı alışma sürecini kolaylaştıracak şeyler
Femme1 mombabe 7 aylıkken başladı 1 yaşına kadar beklettı ağzında sonra gectı kendı kendıne ama aşırı sınır bozucu sabrederemezdım