sukrangkt Molfix mi iyi hangi serisini tavsiye edersiniz veya sleepy mi iyi hangi serisini tercih edersiniz Ben Molfix mavisini kullanıyorum bebeğim pişik oluyor sebebi bezmi bilmiyorum slpininde 1numarasını kullandım hem küçük geldi sanki hemde hep taşırdı
balkizlar sukrangkt molfix te pişik olduysa sleepy de mahvolur sakın denemeyin.. ben ikisini de kullandım sleepy hemen pişik yapıyor molfix te yapıyor ama daha az
kimbumadam sukrangkt molfix sarı paket pure soft , premium olarak değişti çok güzel tavsiye ederim hatta indirimdeydi en son
416767 sukrangkt ben molfixi es gecmem yada baby turco çok güzel onun dışında sleppy hiç guzel değil ben oglum dogdgunda kullandm hep taşıyordu ve aşırı ince kucuk bi bez hc tavsiye etmem
cokbilmismom sukrangkt molfix çok kötü bir bez hem lastikleri iz yapıyor hemde çok sızdırıyor paket bitene kadar nefret ettik o bezden ben. Mavi paket kullanıyordum. Sleepy yeşil denedim igrenc bir kokusu vardı bezin. Ecologic olani güzel onu beğendim. Goon ve prima aktif bebegide beğendim.