Salmanc [url=https://hizliresim.com/jAzYOm][img]https://i.hizliresim.com/jAzYOm.jpg[/img][/url] https://i.imgyukle.com/2020/02/17/nXFLun.jpg https://i.imgyukle.com/2020/02/17/nXFqet.jpg https://i.imgyukle.com/2020/02/17/nXF3wN.png https://i.imgyukle.com/2020/02/17/nXMm7y.png https://i.imgyukle.com/2020/02/17/nXMz5M.png https://i.imgyukle.com/2020/02/17/nXMWlo.png https://i.imgyukle.com/2020/02/17/nXM7Nt.jpg https://i.imgyukle.com/2020/02/17/nXM7Nt.jpg https://i.imgyukle.com/2020/02/17/nXZFjv.jpg https://i.imgyukle.com/2020/02/17/nXbtpf.jpg
Salmanc Her hangi bir sabit fiyatı yoktur anlaşarak uygulamalar üzerinden kargo uyguna gelecek şekilde satabilirim
37inci Salmanc uygulam nasil oluyo onu bilmıyorum siz kullanıyorsani bana tarif edin ole de deniyebiliriz
Salmanc 37inci ptt de olur dolp uygulaması falan da yüklerseniz daha iyi olur instagram adınızı söyleyin
Salmanc Belinayy31 peluş yelek l beden 40 yazıyor ama önü bağlanabildiği için 38 42 beden arası rahat güzel olur fiyatta siz ne uygun görüyorsunuz anlaşırız
37inci Salmanc benim ings hesabim yok inci yarar pttden olsa daha iyi olur bende sizin adiniza parayi yatırırım bulundugunuz yerin pttsine adiniza aktarayim