mmisa Philips avent plastik orta akış kullanıyordum 2 damlalı Evde damaklı var başka biberpn az akışlı onu istemiyor çok akmasına alışmış . Boğazında da kalyo napcamı blmyorm Ama enazındanşöyle uzun bi bineron alacğm aventin icinde hep süt kalyor
tugce1261 mmisa Dr brown kolik bebek biberonu kullanıyorum kızım kolik olmamasına rağmen gaz sancısı ihtinalını en aza indirmek için almıştım başarılı bir ürün bence araştırın