Kızım 6,5 aylık. Dün meme uçlarında sertlik fark edip doktora götürdüm. Ultrason istedi, ultrasonda da “ Bilateral meme başı altında 1-2 mm çaplarında ankiste sıvı görüldü” yazıyor. Doktor da çocuk endokrinolojiye gitmemi söyledi. Yenidoğankinden fark bir şişlik yanlış anlaşılmasın. O yenidoğan dönemindeki şişlik gideli çok oldu. Var mı böyle durumla karşılaşan?